سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا
سلام به همه خانمهای فعال عرصه اینترنت.
جاتون تو اردوی خیلی خالیه. کدوم اردو؟
مگه خبر ندارین؟
دفتر توسعه وبلاگ دینی با همکاری مرکز امور زنان و امور خانواده ریاست جمهوری به منظور آشنایی هرچه بیشتر وبلاگ نویسان با مـباحث زنان و هـــم چنین آســــیب شناسی وبلاگ نویسی و ارائه راه کارهای حضور موثر در اینترنت , اقدام به برگزاری دوره آموزشی "طهورا" بـــرای بانوان وبلاگ نویس نموده است

     دبیر کمیته اطلاع رسانی اردوی طهورا با اعلام این خبر افزود: بــرنامــه‌ی آموزشی اردوی طهورا در دو موضوع زنان، شامل نقش سازمان ملل در مسائل زنان، جنبش‌های فمینیستی، جریان شناسی مسائل زنان، رنسانس علمی، فرهنگی زنان در هزاره‌ی سوم، اخلاق اینترنتی و ... و موضوع وبــلاگ‌نـویسی شامل آسیب‌شناسی وبلاگ، ادبیات وبلاگ‌نویسی، آموزش برخی فنون وبلاگ‌نویسی و اینترنت و ... است. 
     حامد احسان بخش گــفت : این اردو با سخنرانی اساتید برجسته ای چون دکتر موذن ، دکتر رامین ، دکتر فیاض ، سرکار خانم علاسوند ، سرکار خانم گلرو ، سرکار خانم محـمد زاده ، حجـه الاسلام ژرفا ، حجـه الاسـلام مـخـبر و ... برگزار  می گردد
    
وی در ادامه تصریح کرد بیش از 400 مــورد از وبــلاگ های بــرگزیده خواهران بـرای حضور در این اردو مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت  و در پایان از این تعداد ، برای 100 نفر از خواهران برای حضور و شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمد . 
لازم به ذکر است این اردو از هفده تا بیست مرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای جوان استان قم برگزار می‌شود .
منبع : http://www.diniblog.parsiblog.com/


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

الگوی خیر و شر

خدای بزرگ آدم رو از دوجنس آفریده ؛جلال و قدرت بدنی رو به مرد داده و جمال و لطافت رو به زن.لطافت یعنی ظرافت ؛در فکر و در جسم.همین ظرافت فکریه که هنر خلق میکنه .این هنرمند میتونه رهبر باشه و عده زیادی از آدمها رو پشت سرش حرکت بده.شنیدید میگن پشت سر هر مرد معروف یک زنه ؟
همین ظرافت روحیه که باعث جذابیتش میشه و قدرت الگو شدن رو بهش میده.شاید به همین دلیله که خدا تو آخرین کتابش وقتی میخواد ازاآدمای خوب و آدمای بد مثالی بیاره از زن نمونه ای میگه. از خوبها آسیه زن فرعون ظالم  و از بد هاا زن حضرت نوح وزن حضرت لوط و .  از دامن زن مرد به معراج می رسد و بر عکس .
فطرت انسان طالب زیبایی،ظرافت و هنره به خاطر همینه که عملکرد زنها همیشه تو چشمه و اکثرا حتی مردها به خانمهای موفق توجه میکنن و الگو میگیرن.

هنر دوستی و زیبایی طلبی جزء ذات بشره و همه رو جذب خودش میکنه.این حکم تو دنیای مجازی هم برقراره.

آمار بالای وبلاگهایی که نوشته خانمهاست موید این مطلبه. یعنی همه میخوان ببینن این موجود که خالق هنر و ظرافته چی نوشته و چه جوری حرفش رو بیان کرده؟

 استعداد الگو شدن یه نعمته ،هر نعمت شکری داره ، و بهترین شکر استفاده درست از نعمته...

چشمها را باید شست ،جور دیگر باید دید


میدونم  به قول معروف ،اگه من بگم ف  شما خواهرای خوب وبلاگ نویسم تا فرحزاد میرین!

 


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

عصر ما

ما تو عصری زندگی میکنیم که تو هر لحظه اش هزار،میلیون و شاید میلیاردها اطلاعات تولید میشه ،سرعت تولید اطلاعات رو تو دنیای مجازی (اینترنت )به خوبی میشه دید ،حتما تاحالا متوجه شدی که تو هر ثانیه هزاران وبلاگ فارسی ایجاد و به روز میشه .همین دنیایی که من و تو شهروندش محسوب میشیم.دنیایی که متاسفانه به خاطر حضور دولتهای سودجو و سرمایه دار رنگ سیاهی به خودش گرفته و اطلاعات تاریک و کثیف بیشترین حجم ورودی و خروجیشه.دولتهایی که برای رسیدن به پول و قدرت بیشتر از هیچ ظلمی کوتاهی نمیکنند .www.pool.com

سیر افکار بیا الگو باشیم

درسته که تو دنیا آدم زورگو و دولتهای قلدر کم نیست ولی اگه خوب به سیر تحول افکار آدما (به غیر از دولتها)نگاه کنیم میبینیم که بینش سیاسی شون داره بالا میره  و به هر طرف نگاه کنی پرچمی از عدات خواهی و آزادی طلبی میبینی که بلند شده.بگذریم از کسایی که گرفتار برده داری به شیوه جدید شدن و گردنشون رو به ریسمان  مد ، تجملات و مصرف گرایی اربابهای سرمایه دار دنیا گره زدند.ولی عامه مردم دیگه از زور وسلطه خسته شدن و دنیا تشنه یه انقلاب بزرگه .برای ایجاد هر انقلابی به یه تحول بزرگ فکری نیازه  که زمینه ظهور انقلاب رو در عالم عمل به وجود بیاره.

دنیای امروز تشنه الگوهای جدیده،الگوهایی که از افراط و تفریط در دین و زندگی به دور باشه و تجربیات تلخ گذشته رو تکرار نکنه. این عطش تو اینترنت بیشتر به چشم میخوره .مگه نه؟

 


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

به نام خدا

چرا؟

هیچ چیزی تو دنیا بی دلیل نیست ، و همه کارها با اراده خدای بزرگ انجام میشه ،.تا حالا فکر کردی چرا خدا ما رو تو این دوره آورده وچرا مثلا تو عصر حضرت مسیح یا قبل از اون قرارمون نداده؟هیچ فکر کردی که چرا معجزه آخرین پیامبرش رو کتاب قرار داده نه عصا و این جور چیزای مادی؟تا حالا به تفاوت زنگ کلیسا و اذان فکر کردی؟الله اعلم ...دست افکار ما از کنه فلسفه آفرینش کوتاهه ولی خوب :آب دریا را اگر نتوان کشید بلکه قدر ذره ای باید چشید!چرا اولین آیات آخرین کتاب خدا با فرمان خوندن و نوشتن و قسم به قلم که ابزار نوشتنه فرشته ها نگامون میکننشروع شده؟ همه امور با اراده خداست حتی برگی که از درخت می افته! اونی که تو ماه باعظمت رجب  تو شهر مقدس قم ما رو دور هم جمع کرده مطمئن باش دلیلی داشته،آیا قراره مسئولیتی به دوش ما گذاشته بشه؟

 

 


توسط تشکل اینترنتی بانوان
نظرات ()

لیست یادداشت ها
آسیب کمتر در روابط جنس های مخالف در نت
بچه قمی های نت
آخه چرا؟
حتی برای وبلاگ نویسان!
عشق بازی
[عناوین آرشیوشده]